Audyt Google Ads

Chcesz aby Twoja kampania Google Ads była bardziej skuteczna? Zamów audyt konta Google Ads i zwiększ skuteczność reklam. Wykonuję audyty i jednorazowe optymalizacje kampanii Google Ads (AdWords). Skorzystaj z możliwości i zacznij sprzedawać więcej!

Indywidualne podejście

Wszystkie działania są skrojone na potrzeby Twojej firmy.

Skuteczność

Zwiększ skuteczność swoich kampanii.

Obniżone koszty

Obniż koszt pozyskania klienta i lepiej wykorzystuj budżet reklamowy.

Zleć Audyt doświadczonemu specjaliście - Wybierz indywidualne podejście!

Wykonując audyt zawsze na pierwszym miejscu stawiam potrzeby klienta. Szukam możliwości poprawy, która przyniesie realne, odczuwalne i mierzalne korzyści. Dbam nie tylko o to aby zdiagnozować problem, zależy mi aby go usunąć. W ramach audytu mogę również wprowadzić potrzebne poprawki po to aby reklama zaczęła lepiej pracować.

Nastawienie na efekt

Przy prowadzeniu kampanii interesuje mnie przede wszystkim efekt w postaci realnego zwiększenia sprzedaży dla mojego klienta. Liczą się konkretne, mierzalne i szybkie efekty.

Solidna analiza działania

Wykonując audyt konta Google Ads poświęcam uwagę każdej kampanii. Dbam o jej odpowiednią konfigurację, analizuję jej działanie i efekty oraz szukam słabych punktów, które można poprawić.

Doświadczenie

Mam ponad 9 lat doświadczenia w reklamie w Google. Zarządzając małymi, średnimi i dużymi projektami Google Ads, wiele się nauczyłem. Posiadam wielu zadowolonych klientów z którymi współpracuję od długiego czasu. Teraz Ty możesz skorzystać z tej wiedzy i doświadczenia.

Indywidualne podejście do każdego zlecenia

Współpracując ze mną rozmawiasz zawsze bezpośrednio ze specjalistą, który jest odpowiedzialny za Twoją kampanię. Dzięki temu współpraca jest o wiele przyjemniejsza i skuteczniejsza. Pracuję dla Ciebie w oparciu o Twoje potrzeby i cele biznesowe.

Inteligentne rozwiązania

Pomogę Ci w konfiguracji reklam tak aby korzystały z inteligentnych rozwiązań Google, opartych o systemy sztucznej inteligencji. Twoje kampanie mogą się same uczyć i być co raz bardziej skuteczne.

Oparcie decyzji o twarde dane

Wszystkie wnioski i decyzje opieram na twardych danych. Zadbam o odpowiednią konfigurację Google Analytics po to aby mierzyć zachowania użytkowników na stronie i ulepszać reklamy w oparciu o te informacje.

Jak wygląda współpraca?

1. Określenie celi

Muszę usłyszeć czego potrzebujesz abym mógł to dostarczyć.

3. Audyt

Wykonuję kompleksową analizę kampanii i określam elementy, które należy poprawić.

2. Optymalizacja

Na podstawie analizy wprowadzam poprawki, które zwiększą skuteczność kampanii.

4. Obserwacja efektów

Obserwuję efekty poprawek aby upewnić się, że zamierzony cel został osiągnięty.

Co zawiera audytu konta Google Ads?

Do każdego audytu podchodzę kompleksowo. Sprawdzam konto reklamowe pod kontem skuteczności, szukam słabych stron i skupiam się na elementach, których poprawa ma największy potencjał. Najczęściej na życzenie klienta również wprowadzam poprawki aby kampania od razu zaczęła skuteczniej działać. Możliwość wprowadzenia poprawek z mojej strony to oszczędność pracy dla Ciebie i pewność, że poprawki zostały wdrożone w odpowiedni sposób. Najważniejsze obszary, na które zwracam uwagę aby znaleźć problemy w danej kampanii:

Konfiguracja konta

Sprawdzenie poprawności podstawowych ustawień, powiązania konta z Google Analytics, pomiaru konwersji oraz modelu atrybucji.

Ocena struktury kampanii

Sprawdzenie czy kampania wykorzystuje najlepsze formy reklamy dla danego biznesu. Czy są one odpowiednio podzielone w sposób, który umożliwia ich skuteczną konfigurację i zapewnia dobre raportowanie.

Kierowanie reklam

Ocena poprawności kierowania reklam pod kontem słów kluczowych, miejsc docelowych i grup odbiorców. Sprawdzenie funkcjonowania dopasowań słów kluczowych oraz wykluczeń w kampaniach w sieci wyszukiwania. Sprawdzenie pozostałych funkcji kierowania czyli: lokalizacji, demografii, harmonogramu reklam.

Przekaz reklamowy

Ocena skuteczności reklam pod kontem CTR oraz wyniku jakości jaki generują. Sprawdzenie doboru odpowiednich rozszerzeń reklam. Porównanie reklam z konkurencją.

Strategia stawek

Odpowiedni podział budżetu na kampanie oraz jego optymalne wykorzystanie. Wybór odpowiedniej strategii ustalania stawek i dopasowanie stawek do urządzeń.

Strona docelowa

Analiza strony docelowej na którą jest kierowana reklama, to jak skuteczna jest w pozyskiwaniu konwersji oraz jaki generuje wynik jakości. Czy można ją lepiej zoptymalizować aby obniżyć koszt reklamy.

Jakie efekty możesz uzyskać?

Ile kosztuje Audyt konta Google Ads?

Nie ma jednej ceny za audyt konta Google Ads. Wykonywane działania są zależne od potrzeb klienta, a ilość pracy jaką trzeba włożyć zależy od wielkości kampanii, dlatego też wycena jest wykonywana indywidualnie. Głównymi elementami od których zależy cena są: wielkości konta reklamowego czyli ilości kampanii oraz grup reklam, budżet reklamowy oraz ilość pracy, które trzeba wykonać. Ceny rozpoczynają się od 400 zł netto przy małych, lokalnych kampaniach i najczęściej nie przekraczają 1500 zł netto.

Zadzwoń lub napisz czego potrzebujesz aby otrzymać ostateczną wycenę!

Ceny rozpoczynają się od 500 zł netto
Czas wykonania audytu to - od 3 do 14 dni
Cena uwzględnia przegląd i konfigurację Google Analytics
W cenie mogę wprowadzić potrzebne poprawki do kampanii
Przed zamówieniem mogę wykonać bezpłatny przegląd konta aby określić wstępnie potencjał kampanii i spodziewane efekty audytu

Skontaktuj się ze mną. Zadzwoń lub napisz!

Masz wątpliwości?

Nie wiesz czy audyt jest Ci potrzebny lub masz inne wątpliwości? Zadzwoń i zapytaj. Postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania.

W każdym przypadku, po udostępnieniu konta mogę wykonać wstępny bezpłatny przegląd kampanii aby określić jak duże są możliwości poprawy. Dzięki temu dowiesz się jakie problemy ma kampania i będziesz wiedział czego się spodziewać, jeszcze zanim zlecisz pełny audyt lub optymalizację konta.

Skontaktuj się ze mną!

Potrzebujesz specjalisty Google Ads? A może nie wiesz czy reklamy Google są dla Ciebie? Zadzwoń do mnie i zapytaj. Dowiesz się czy reklama Google Ads może być dla Twojej firmy dobrą inwestycją.

© 2021 Grzegorz Czajkowski